Ο Π.Σ. Παρασπορίου Σητείας διοργανώσε με επιτυχία μονοήμερη εκδρομή σε ΠΛΑΚΑ – ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ – ΦΟΥΡΝΗ – ΜΟΝΗ ΑΡΕΤΙΟΥ – ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ την Κυριακή 6  Οκτωβρίου 2013.

Αναχωρήσαμε στις 8:45 το πρωί από το ΚΤΕΛ Σητείας με 2 λεωφορεία, συνολικά 77 άτομα, με πολλή καλή διάθεση για να περάσουμε μια όμορφη ημέρα με ανακάλυψη νέων τόπων για τους περισσότερους, καλό φαγητό, γλέντι, γέλιο και ξεγνοιασιά και τα καταφέραμε περίφημα! Στις 10.45 αναχωρήσαμε για Σπιναλόγκα όπου ανακαλύψαμε το υπέροχο νησί Καλυδών (το αρχικό του όνομα) με την τεράστια ιστορία από αρχαιοτάτων χρόνων και πλέον διάσημο τουριστικό προορισμό. Οι λίγοι που έμειναν πίσω στην Πλάκα, απόλαυσαν τον καφέ τους στα υπέροχα καφενεία της. Στις 13.15 φτάσαμε στην Μονή Αρετίου μέσω της υπέροχης διαδρομής από Βρουχά – Σέλες – Σχινιά όπου θαυμάσαμε το φρουριακού τύπου ιστορικό Μοναστήρι. Στις 14.30 φτάσαμε στη Φουρνή το χωριό των γραμμάτων, όπου φάγαμε τα θαυμάσια φαγητά του Κώστα και της Μαρίας στον «Πλάτανο» και γλεντήσαμε υπέροχα με τους «δικούς μας» Γιάννη Πρωτογεράκη (βιολί, μαντολίνο), Μιχάλη Φραγκιαδάκη (κιθάρα), Στέλιο Κοξαράκη (μαντολίνο), Μανώλη Πετράκη (λύρα) και τους καλούς  φίλους από την Ελούντα, Κώστα Λουκάκη (λύρα) και την Κριτσά, Μανώλη Φανουράκη (λαούτο). Ο Γιώργος Βενιαμάκης, ο Μανώλης Πετράκης και ο Πλούταρχος Παρασκευόπουλος με τις μαντινάδες και το τραγούδι τους συνόδευσαν τέλεια τους μουσικούς μας και στην πλατεία του χωριού, το γλέντι «άναψε» για τα καλά μετά το φαγητό. Στη συνέχεια στις 17:45 αναχωρήσαμε πλήρως ευχαριστημένοι για τον Άγιο Νικόλαο όπου άλλοι περπάτησαν, άλλοι απόλαυσαν τον καφέ τους και άλλοι «έπαιξαν» στο λούνα Παρκ στο λιμάνι, αλλά όλοι φύγαμε ευχαριστημένοι για την επιστροφή στη Σητεία έχοντας ως ανάμνηση μια υπέροχη παρέα, μια θαυμάσια εκδρομή. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συμμετείχαν στην εκδρομή, τους οδηγούς των λεωφορείων Στέλιο Λογκάκη και Κώστα Σταυρακάκη και ιδιαίτερα τους μουσικούς μας. Ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το 2014 κλείνουμε με τις υπέροχες μαντινάδες που μας χάρισε ο Γιώργος Βενιαμάκης:

Στο Παρασπόρι ο Σύλλογος είναι από τους πρώτους,

Γιατί έχει πρόεδρο καλό μα και καλούς ανθρώπους.

Συλλόγους έχουμε καλούς γιατί συμβάλλομε όλοι,

Μα το βραβείο πάντοτε παίρνει το Παρασπόρι.

Για όλο το συμβούλιο λόγια καλά θα πούμε,

Γιατί είναι όλοι άξιοι και τους ευχαριστούμε.

Η κρίση που βιώνουμε μη μας επηρεάσει,

Και όσο μπορούμε ευχάριστα η μέρα να περάσει.

Η Παναγία του χωριού να βρίσκεται κοντά σας,

Να ευλογεί το έργο σας και τα παιδιά σας.

Είχα πολλά να πω αλλά με αυτά τελειώνω,

Εγώ σας βάζω άριστα, θαυμαστικό και τόνο!