Αναχωρήσαμε στις 7:30 το πρωί από το ΚΤΕΛ Σητείας με 2 λεωφορεία, συνολικά 74 άτομα που με την προσθήκη άλλων 7 εκδρομέων από Ιεράπετρα και Άγιο Νικόλαο γίναμε 81, με πολλή καλή διάθεση για να περάσουμε μια όμορφη ημέρα με ανακάλυψη νέων τόπων για τους περισσότερους, καλό φαγητό, γλέντι, γέλιο και ξεγνοιασιά και τα καταφέραμε περίφημα!

Στις 9.45 φθάσαμε στο Μουσείο Παραδοσιακής Ζωής και Λαϊκού Πολιτισμού Κρήτης ΛΥΧΝΟΣΤΑΤΗΣ της οικογένειας του συντοπίτη μας Γιώργου Μαρκάκη. Η περίπου μιάμισης ώρας ξενάγηση από τον κο Γιώργο Μαρκάκη και την νύφη του Μαρία φάνηκε λίγη, ωστόσο πήραμε μια καλή «γεύση» της ζωής του παρελθόντος σε ένα Μουσείο που έχει βραβευθεί αρκετές φορές. Επόμενη στάση η Μονή Παντάνασσας στο Γάζι Ηρακλείου όπου προσκυνήσαμε και πήραμε δυνάμεις για την συνέχεια. Το χωριό Μαργαρίτες, το κέντρο αγγειοπλαστικής του Ρεθύμνου ήταν ο τρίτος σταθμός όπου παρακολουθήσαμε πως φτιάχνονται πραγματικά έργα τέχνης από πηλό. Λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι φθάσαμε στο φαράγγι του Αγίου Αντωνίου, όπου στην ταβέρνα Δρυμός χορτάσαμε με τα υπέροχα φαγητά της θαυμάσιας επιχείρησης του Αντώνη Χαροκόπου που διαθέτει ακόμα καφενείο, παντοπωλείο, λαογραφικό μουσείο, ζωολογικό πάρκο, περιβόλι και μίνι γήπεδο ποδοσφαίρου. Στη συνέχεια Ο Γιώργος Βενιαμάκης και ο Πλούταρχος Παρασκευόπουλος με τις μαντινάδες και το τραγούδι τους συνόδευσαν τέλεια τους μουσικούς μας, τον Γιάννη (λαούτο) και τον Αιμίλιο Λαγουδάκη (λύρα) που προστέθηκαν στην παρέα μας ερχόμενοι από το Ρέθυμνο όπου διαμένουν και τον Γιώργο Μπαριτάκη (λύρα) και το γλέντι «άναψε» για τα καλά μετά το φαγητό. Οι περισσότεροι επέλεξαν να κάνουν και μια σύντομη βόλτα στο Φαράγγι έως το γραφικό μέσα στους βράχους εκκλησάκι του Αγίου Αντωνίου. Στις 6.30 περίπου το βράδυ αναχωρήσαμε πλήρως ευχαριστημένοι για τον για την επιστροφή στη Σητεία έχοντας ως ανάμνηση μια υπέροχη παρέα, μια θαυμάσια εκδρομή. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συμμετείχαν στην εκδρομή, ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το 2015.
Φωτογραφίες:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=818976121499750&set=oa.958690024147352&type=1&theater