Την εκδήλωση επιμελήθηκε ο Μιχάλης Γιαννακάκης, αποσπάσματα από τα βιβλία του Γιάννη Νικηφοράκη
διάβασαν από τη θεατρική ομάδα του Προοδευτικού Συλλόγου Σητείας "Βιτσέντζος Κορνάρος" οι Νικόλ Ανδρεαδάκη, Ελένη Κουνδουράκη, Μαριάννα Λελεκάκη, Κωστής Δανδουλάκης, Νίκος Φραγκιαδάκης, η συγγραφέας Άννα Τακάκη διάβασε τον πρόλογο που έχει γράψει στο βιβλίο "Η κραυγή ενός υπόγειου κόσμου", ενώ τη
μουσική επένδυση της εκδήλωσης έκαναν η Σίντυ Σολ και ο Γιώργος Μαυροκουκουλάκης και τον φωτισμό επιμελήθηκε ο Διονύσης Κριθαράκης. Η παρουσία του κόσμου ήταν μεγάλη γεμίζοντας ασφυκτικά την αίθουσα του πολιτιστικού κέντρου Παρασπόριου, ενώ μερικοί έμειναν λόγω έλλειψης χώρου στο προαύλιο, δείχνοντας ότι αγκαλιάζει θερμά τις προσπάθειες ενός πολιτιστικού συλλόγου μικρού χωριού, να αναδείξει την πολιτιστική αξία των βιβλίων και των βιβλιοθηκών.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παρασπορίου ευχαριστεί θερμά όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης και όσους παραβρέθηκαν, μεταξύ των οποίων ήταν ο νέος δήμαρχος Σητείας κος Γιώργος Ζερβάκης , ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Αχλαδίων κος Κωστής Ρεμπελάκης και οι δημοτικοί σύμβουλοι Ελένη Πλατανάκη, Νίκος Καραμανωλάκης, Μπάμπης Σαρίδης και Μανώλης Τσιφετάκης.
______________________
Δύο λόγια για το ΝΕΟ ΘΕΑΤΡΟ και την UNTERGROUND ΠΟΙΗΣΗ
Το νέο θέατρο ή θέατρο του παραλόγου κατά τον Μάρτιν Έσλιν έχει απομακρυνθεί από το συμβατικό θέατρο . Οι υπαρξιακοί προβληματισμοί που έθεσαν και θέτουν οι συγγραφείς επιβάλουν σκέψη ουσιαστική. Χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν το θεατρικό λόγο περνώντας πανανθρώπινα μηνύματα ,παράλληλα σατιρίζουν την ηλιθιότητα της ζωής, τα κωλύματα επικοινωνίας,την αποξένωση του ανθρώπου,όχι μόνο από τον περίγυρο του αλλά κυρίως από τον ίδιο τον εαυτό του. Η αποτελεσματικότητα του θεάτρου του παραλόγου οφείλεται στα φαρσικά και τραγικά στοιχεία του. Το κοινό έρχεται αντιμέτωπο με πράξεις χωρίς κίνητρα , με χαρακτήρες αδιάκοπης ρευστότητας και αναρωτιέται: τι θα συμβεί μετά; Αλλά το σπουδαιότερο εδώ δεν είναι το τι θα γίνει μετά αλλά τι γίνεται τώρα.
----------------------
Η underground ποίηση εμφανίστηκε στην Αμερική στις αρχές του 1960 και θεμελιώθηκε με το κίνημα της γενιάς των Beat. Ήταν τότε που οι νέοι προτίμησαν τη φυγή μέσα από την ποίηση,τον έρωτα,τις καταχρήσεις, που εναντιώθηκαν σε οτιδήποτε περιόριζε την ελευθερία τους. Βασική θεματολογία τους οι πολιτικές ελευθερίες και αργότερα ψυχεδελικές αναζητήσεις. Από αυτή τη γενιά των Beat ξεκίνησε το θέατρο του δρόμου. Ήταν τότε που μετακινούνταν νομαδικά με ένα ψυχεδελικά βαμμένο λεωφορείο του 1939 που οδηγούσε ο Νηλ Κάσσαντυ, περισσότερο γνωστός από τα διηγήματα του Τζακ Κέρουακ και συγκεκριμένα από το ON THE ROUND( στο δρόμο).
Γιάννης Νικηφοράκης
συγγραφέας
______________________
Ευχαριστήριο

Όταν οργανώνεις λογοτεχνική εκδήλωση σε ένα μικρό χωριό των 60 κατοίκων, 20 λεπτά από την πόλη και δεν χωράει ο κόσμος στην αίθουσα αλλά μένει στο προαύλιο, η λέξη ικανοποίηση είναι μικρή. Όταν στη συνέχεια αυτός ο κόσμος δεν φεύγει από το χωριό αλλά πηγαίνει στα καφενεία και τα γεμίζει, η λέξη ικανοποίηση είναι πολύ μικρή.
Ευχαριστούμε θερμά όλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους, τον Συγγραφέα Γιάννη Νικηφόρακη, τον Μιχάλη Γιαννακάκη και την υπέροχη ομάδα του (Νικόλ Ανδρεαδάκη, Ελένη Κουνδουράκη, Μαριάννα Λελεκάκη, Κωστής Δανδουλάκης, Νίκος Φραγκιαδάκης), την Συγγραφέα Άννα Τακάκη, τους μουσικούς Σίντυ Σολ και Γιώργο Μαυροκουκουλάκη, τον Διονύση Κριθαράκη και τον Δημήτρη Παθιάκη (video).
Νεκτάριος Ξυπόλιτος
πρόεδρος Π.Σ. Παρασπορίου